In elämä en ole tyytyväinen jokin minussa on vikana kuvailua masennus omakuva omapa on vikasi onnellisuus täyttä totta väsymys

► Näin harmaan apinan jalankulku käytävällä, teki ikävää katsoa sitä silmiin.

Helsinki velloo mielessäni. Kaipuu sinne, missä vilisee ihmisiä ja vapaus.
Tuntuu pahalta, taas jälleen. 

Ryven itsesäälissä, enkä saa ketään uskomaan, että mulla on paha olla.

Olen huomannut, että olen alkanut jutella itsekseni. Käyn selviä keskusteluja päässäni. 
Viittaako tämä siihen, että olen tulossa hulluksi?

En enää osaa ajatella onnellisia asioita. Kaiken aikaa minua väsyttää, unirytmini on lentänyt Kuuhun.
Joskus vain haluan olla.

Haluan vain olla jossain, missä tunnen olevani elossa. Tosin sitä paikkaa ei ole.
En ole oma itseni.

Olen pahoittanut monien ihmisten mieliä eilen. Ja tänäänkin.
Olenko muka valehdellut? Asia selvä. En vain tiedä, mistä helvetistä puhut. 

you are not enough.


Related Articles

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

surkuhupainen elämäni © gaosaman. Sisällön tarjoaa Blogger.