In elämä en ole tyytyväinen jokin minussa on vikana kamera kauneus kuvailua masennus omakuva omapa on vikasi täyttä totta väsymys

► itseinho 100%

Mä niin haluaisin saarnata kuinka jatkuvasti näen somessa nättejä naisia söpöine olemuksineen ja sitten kun palaan takaisin tähän todellisuuteen, niin.. voi luoja.
Mä en oo yhtään tyytyväinen miltä mä näytän.





Mä vihaan mun naamaa, mä vihaan mun vartaloa, mä vaan yksinkertasesti en pidä ittestäni. Ja miten ollakaan, mä en osaa katsoa sisimpääni vaan mä tiedän niin hemmetin hyvin että se, joka katsoo tuolta mun kehon sisäpuolelta, on joku muu. se ei ole sama lälly tanjuska, jonka mä nään jatkuvasti peilistä, vaan sellanen nätti tatjana joka edes välittää ulkonäöstään.

ugh. tää itseinho saa mut niin pahalle tuulelle.

Related Articles

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

surkuhupainen elämäni © gaosaman. Sisällön tarjoaa Blogger.