In elämä epäillys jokin minussa on vikana kuvailua omakuva onnellisuus täyttä totta uusi alku väsymys

► "jos minulla olisi maailma käsissäni, voisin kantaa sen kaikella taakallani."





Minun pitäisi olla onnellinen. Olla onnellinen siitä, että minulla on nyt oikeasti oma koti. Koti, jossa voin olla turvassa kaikelta pahalta.

Mutta en ole. 

En tiedä mikä siinä on, mutta jotenkin se onnellisuuden tuntuma on kadonnut.
Kolme viikkoa.
Kolme viikkoa niin olen päässyt Helvetistä Kiirastuleen, jossa saan rauhassa puhdistua siltä kaikelta pahalta ja inholta, jota olen joutunut kärsimään.



Kirjoitin tänään kirjeen, joka menee huomenna postiin. Kerroin hänelle aikeistani, tunteistani mitä olen jättänyt kertomatta. En halua salata enää mitään keltään.
Minussa on vikoja, joille en voi mitään. Minulle usein sanotaan niistä, mutten voi niille mitään.
En ole voimakas tahtoinen, olen heikko jolla ei ole omaa tahtoa.
Mutta.
Nyt olen vapaa kulkemaan.
Vapaa tekemään päätöksiä elämässäni.


"You have no power over me."







Related Articles

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

surkuhupainen elämäni © gaosaman. Sisällön tarjoaa Blogger.